perjantai 27. heinäkuuta 2012

Nice picture....?















Noniin!  Ollaa nyt täällä "vuokra mökillä" Tää mökki on tääl rauma saaristos. Onneks meijän äiti asensi tänne netin... Oon nyt jo melkee koko viikon yrittäny järjestää meille sunnuntai treenit tanssikoululle vähä ennen kesäkursseja ja se on yllättävän vaikeeta koska ketään mun kavereista ei vastaa puhelimee VARSINKAAN ELLI MURTO! oon saanu sen varmaa neljä kertaa koko elämäni aikana kiinni kännykäll. Nyt mun pitäs mennä ompelemaan mun kärkitossuja ja ei millää jaksais ku oon iha surkee ompelee ja siin menee ties kuinka kaua. Laitan tänne nyt vaa jotai "kivoja" kuvia. Kuvat on ennimäkseen Weheartit :stä tai muualta netistä.




Balet-ballet-dance-dancer-girl-favim.com-145051_large























<3:lla Linda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti