tiistai 5. kesäkuuta 2012

rainy day...

Moi kaikki !  tänää on taas vaihteeks satanu satanu... ja sit oli hetki ku ei satanu.Mut mä tykkään omall tavall kyll sateisist päivist koska sit on niin ihana oll vaa sisäll lämpimä peito all ! eikä tartte stressat siit et pitäs lähtee ulos. Mun piti men tänää Roosan luo mut sit se peruuntu ku mull oli nii huono olo aamull! mull on ollu jo melkee viiko kamala flunssa! ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ haluun sen pois :'( just ku kesäloma alkaa ni sairastun! ja huomen pitäs men harkkoihi niiskuttamaa xd?! No mä meen vaiks kipeenäki<3 Ens viikoloppun onki jo katos se kuopio tanssi ja soi tapahtuma ja sitä varte me treenataa, EN TODELLAKAA HALUU OLLA SIEL KIPEE!jote tänää vaa lepäile ja oon koneel. Katoin toss päiväll yhe kauhuleffa : THE SHINNING / HOHTO
Se on iha hyvä mut ei se oo tarpeeks jännä.. :I ja eile katoin ton REC 2 ! se on iha järkkyttävä oikeesti ku se kattoo ekaa kertaa mut jo tokall kerrall se on aika booring :)  koitan keksii itteleni tekemist viell loppu illaks..
Torstain ollaa menos sarall koko porukka KOKO PÄIVÄKS <3 jee tulee kivaa!!! nyt lisäilen viell vähä kuvii.. vaa iha netist ku täll koneel ei oo mitää hyvii kuvii mu järkkärist... -.----- mut mukavaa sadepäivän jatkoa xD





1 kommentti:

  1. Ihana blogi sulla Linda :)

    Käy tsekkaas mun: www.elvira-diveintomylife.blogspot.com

    VastaaPoista