maanantai 23. huhtikuuta 2012

Minä....:)


                     - Minä-

Moi! ;) tää on mun eka postaus ni tää voi olla aika surkee..!  No mut aattelin kertoo vähä itsestäni ja muusta.
Oon nyt 12.v mut täytän just parin viikon pääst 13 ...
harrastan tanssia yli viis kertaa viikos ja rakastan sitä yli kaiken  :D
Oon kiinostunu tanssista ja muusta urheilusta.
rakastan tanssia,ruokaa ja musiikkia<3
en oikee osaa sanoo ketä on mun paraskaveri...
ja mun lempiväri on beige ja luonnovalkone mut oon pikkuhiljaa alkanu tykät  vaalenpunasesta :)
mun perheeseen kuuluu äiti,isä ,pikkusisko ja sit meijän lemmikit.
varotan nyt jo et ehi postaa ku joskus kerra kaks kuukaudes koska ei oo vapaa aikaa harjotuste takii melkei olenkaa :)No mut ei mitää muut ihmeellistä asiiaa oikee enää ookkaa :) LINDA:)
                                                               



Sain tän ruusun launantain esityksessä...kerron siitä sitten myöhemmin :)






Alettii treenamaa kärkitossuilla n. puol vuotta sitte mutta siinäki ajassa on ehtiny mennä jo ootas..1..2..KOLMET tossut!


  Alotin tanssin tanssin tavallista myöhemmin kuus vuotiaana.. mutta tanssimisesta on ehtinyt kehittyä ja toiveammatti <3                 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti